من شوخی که ندارم با خودم ، این همه روزه دارم بهش فکر میکنم . برخلاف نظر پارسالم که به نظرم شرکت کردن در انتخابات کار بیهودهایه . امسال نه تنها چنین نظری ندارم که مرددها رو هم ترغیب میکنم به شرکت در انتخابات .
و این پایان راه نیست . تازه ابتدای راهی هست که شروع میکنیم . تلاش میکنیم برای بهتر شدن و تلاش میکنیم دولتی رو سر کار بیاریم که دستاوردهای ما رو خراب نکنه .
پ.ن : اردیبهشت
اردیبهشت تو یه ماه سبزی روی سرنوشت ...
ما را در سایت از رنجی که میبریم ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: شنبه 30 ارديبهشت 1396 ساعت: 16:21
ما را در سایت از رنجی که میبریم ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:37
برای آدمایی که دوستشون داشتم از صمیم قلبم آرزوهای خوب کردم و تبریک عید گفتم بهشون .
امسال رو دوست داشتم . خواستم به آدمهایی که دوستشون دارم توجه بیشتری کنم.
الانم وقتشه سیام اسفند رو ثبت کنم . نمیاد دیگه تا چهار سال دیگه :)
ما را در سایت از رنجی که میبریم ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:22
هشت روز از سال نو گذشت .
حس نوشتن نیست !
.
ما را در سایت از رنجی که میبریم ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:22
ما را در سایت از رنجی که میبریم ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:22
از فیزیکدان بودن میل زیاد به نوشیدنیاش رو یاد گرفتم ...
ما را در سایت از رنجی که میبریم ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:22
ما را در سایت از رنجی که میبریم ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:22
ما را در سایت از رنجی که میبریم ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:22
چقدر این دو نفر بهم میان ^_^
میشه برم واسطهی امر خیر بشم ؟ :دی :)))
ما را در سایت از رنجی که میبریم ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:22
ما را در سایت از رنجی که میبریم ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:22