از رنجی که می‌بریم ...

خرید بک لینک

من شوخی که ندارم با خودم ، این همه روزه دارم بهش فکر میکنم . برخلاف نظر پارسالم که به نظرم شرکت کردن در انتخابات کار بیهودهایه . امسال نه تنها چنین نظری ندارم که مرددها رو هم ترغیب میکنم به شرکت در انتخابات .

و این پایان راه نیست . تازه ابتدای راهی هست که شروع میکنیم . تلاش میکنیم برای بهتر شدن و تلاش میکنیم دولتی رو سر کار بیاریم که دستاوردهای ما رو خراب نکنه .


پ.ن : اردیبهشت

اردیبهشت تو یه ماه سبزی روی سرنوشت ...



از رنجی که می‌بریم ......

ما را در سایت از رنجی که می‌بریم ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: شنبه 30 ارديبهشت 1396 ساعت: 16:21

چند ماه فقط سرم شلوغ شده بود. قرار نبود یکهو تمام شوید ...

داغ رفتنتان تا قیامت به دلم میماند...
از رنجی که می‌بریم ......

ما را در سایت از رنجی که می‌بریم ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:37

برای آدمایی که دوستشون داشتم از صمیم قلبم آرزوهای خوب کردم و تبریک عید گفتم بهشون .

امسال رو دوست داشتم . خواستم به آدمهایی که دوستشون دارم توجه بیشتری کنم.


الانم وقتشه سیام اسفند رو ثبت کنم . نمیاد دیگه تا چهار سال دیگه :)

از رنجی که می‌بریم ......

ما را در سایت از رنجی که می‌بریم ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 21 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:22

هشت روز از سال نو گذشت .

حس نوشتن نیست !

.

از رنجی که می‌بریم ......

ما را در سایت از رنجی که می‌بریم ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:22

۱. دلم رو خوش میکنم به یه کامنت خصوصی که اینجا دارم. از طرف یه دوست قدیمی خوب. و سعی میکنم مثلا ایگنور کنم این همه نفرتی که از قبل سال نو داره به سمتم پراکنده میشه . همهاش هم یکطرفه. هیچکس هم آدمش نیست بیاد بشینیم رودررو حرف بزنیم . وقتی خودتون د از رنجی که می‌بریم ......

ما را در سایت از رنجی که می‌بریم ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:22

از فیزیکدان بودن میل زیاد به نوشیدنیاش رو یاد گرفتم ...

از رنجی که می‌بریم ......

ما را در سایت از رنجی که می‌بریم ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:22

*دوستم یک موسیقی فرانسوی برایم میفرستد و من چنان غرق در حس و حال خوبش میشوم که همهی حسرتم میشود ندانستن فرانسوی. وقت کلاس رفتن ندارم . شاید هم دارم و بیشتر حوصلهی سر کلاس نشستن ندارم . قبلا یک بار دیگر هم اراده کرده بودم فرانسوی یاد بگیرم ولی نی از رنجی که می‌بریم ......

ما را در سایت از رنجی که می‌بریم ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 3 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:22

از خوندن سطر سطر اتفاقات ناگواری که براتون داره میفته، ناراحت نشدم! چون قبل از هر چیز این شما بودید که دل من رو شکستید و با غرورم بازی کردید . من قوی بودم و همهی تلاشم رو کردم که این واقعه دردناک تاثیری روم نذاره . اما گذاشت . تاثیرش انقدر بد بود ک از رنجی که می‌بریم ......

ما را در سایت از رنجی که می‌بریم ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:22

چقدر این دو نفر بهم میان ^_^


میشه برم واسطهی امر خیر بشم ؟ :دی :)))



از رنجی که می‌بریم ......

ما را در سایت از رنجی که می‌بریم ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:22

این غربنشینان غربی هر روز یک چیز جدیدی رو میکنند .خدا پدر و مادر و اجدادشان را بیامرزد که آن سرویس اوبر را راه انداختند و پس از سالها نسخه وام گرفتهاش شده همین اسنپ و تپسی و چون منی دیگر فوبیای در راه ماندن ندارد ...ایزد منان اجدادشان را قرین رحمت از رنجی که می‌بریم ......

ما را در سایت از رنجی که می‌بریم ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: دوشنبه 18 ارديبهشت 1396 ساعت: 3:22

صفحه بندی